P0087 Fuel Rail / System druk – te lage
OBD-II Trouble Code Technische beschrijving
Fuel Rail / System druk – te lage
Wat betekent dat
Deze generieke aandrijflijn / motor diagnostische? foutcode normaliter van toepassing op alle OBDII uitgeruste voertuigen.
De voertuigen zijn uitgerust met een returnless brandstoftoevoer, betekent dit dat de brandstofpomp pulsbreedte gemoduleerd en kan variëren pompsnelheid om brandstof te leveren aan de rail met een variabele snelheid in plaats van constant lopende de brandstofpomp en regelen van de druk van een drukregelaar, terugkerende brandstof naar de tank.
Er wordt een sensor op de brandstofrail die bewaakt brandstofdruk in de rail brandstofdruk te bepalen en dienovereenkomstig verschillen de pompsnelheid. De PCM (Motormanagementsysteem) of ECM (motorregeleenheid) heeft gedetecteerd dat brandstofdruk onder specificatie van de toevoer geboden de brandstofpomp drivermodule of brandstof pompsamenstel.
Symptomen
Symptomen van een P0087 DTC kunnen omvatten:.
Oorzaken
Mogelijke oorzaken van een P0087 foutcode omvatten:.
Mogelijke oplossingen
Als het voertuig is uitgerust met een brandstof drukbeproevingspoort op de brandstofrail of lijn, cheque brandstofdruk behulp van een mechanische manometer te bepalen of het binnen specificaties. Brandstofdruk moet worden getest onder belasting met voertuig vistuig of tijdens de versnelling. Als brandstofdruk onder spefications visueel op alle brandstof- gaan naar de tank om te zien of er een beperking als een gebogen brandstofleiding.
Brandstoffilter verstopt als deze niet te gewijzigd lang, of in-tank brandstof scherm zijn vaak beperkt worden of verstopt -. controleren op schade aan de tank die de bodem van de tank zou kunnen veroorzaken te drukken tegen de brandstofpomp inlaat
Fuel pompaandrijving module uitgeruste voertuigen worden gewoonlijk uitgevoerd op een PWM (pulsbreedte gemoduleerd) ingangssignaal van de PCM / ECM en een PWM-uitvoersignaal naar de brandstofpomp, met andere woorden zij draaien op een duty cycle – die een spanning aan / uit tijd in plaats van een constante spanning aan de pompsnelheid regelen. Het PWM-signaal kan worden gecontroleerd volgens de drivermodule behulp van een bedradingsschema voor referentie en DVOM ingesteld op duty cycle met de positieve draad op de signaaldraad en de negatieve draad op een goed bekende aarde. De duty cycle varieert naar gelang de vraag brandstofpomp bevel van de PCM / ECM. Sommige voertuigen zoals Ford zal de duty cycle te verdubbelen, zodat een ingang 30% zal resulteren in een productie van 60% naar de brandstofpomp. De duty cycle om de brandstof pomp moet deze stijging te weerspiegelen. Deze spanning wordt gewoonlijk gevolgd door de PCM en mogelijk extra foutcode ingesteld als er een probleem met de brandstofpomp drivermodule.
Brandstofdruksensor kan worden gecontroleerd met een bedradingsschema voor referentie en DVOM. Gewoonlijk is er een referentie voltage of aarddraad die wordt gecontroleerd door de PCM. Een probleem met het vermogen of aarddraad Normaal zet een andere code, zoals P0190 – Brandstofrail druksensor defect of P0191 – Brandstofrail druksensor range / prestatie. Grote weerstand in de sensor bedrading of leidingen kan leiden tot onjuiste metingen. Met de DVOM ingesteld op ohmschaal, de weerstand van de druksensor door de stekker van de sensor en het bevestigen van de positieve en negatieve leidt tot de sensoraansluiting. Als de weerstand groter dan specificaties sensor vervangen. De bedrading kan worden getest met de DVOM ingesteld op ohm en door loskoppelen van de sensor en de PCM en het controleren op grote weerstand tussen de beide uiteinden van de bedrading met de positieve aansluitgeleider van de DVOM aan de ene kant en de negatieve draad op de andere uiteinde van dezelfde draad.
Zie DTC discussies
Aanmelden een vraag (gratis)
07 duramax cabine & chassis werpen codes; po087, po128, po672, po673, po676, po671 … de belangrijkste zorg is de po087 code.trouble de diagnose van het probleem. w / o scanner teruggebracht tot CP3 brandstofpomp / of kleine kleine kans van het raildruksensor faulty.truck heeft 135,200miles …
ik heb een [b] Nissan Patrol LE 2010 [/ b]. onlangs de check engine licht verscheen en de auto gaat niet verder dan 2000rpm – 3000rpm wanneer de volledige gaspedaal wordt ingedrukt. Ik had de motor licht gecontroleerd, maar kon niet de code te krijgen, maar het zei brandstof regulator probleem. Hulp nodig bij deze ene als iemand erva …
Hoe kan ik een POO87 installeren op een Kia Sorento 2012 en waar kan ik het kopen …
Mijn 2011 CDTi is onlangs met tussenpozen begonnen te laten vallen in slap modus bij het accelereren hard (dat wil zeggen vanuit stilstand of trekken op een rotonde, etc, etc), het scherm “servicevoertuig spoedig” en de hoorbare piepen hoort. Ik heb een mid-range diagnosetool gekregen en toen ik sluit deze …
ik heb een Peugeot 4007 2.2 2008, toen de brandstof is ongeveer een kwart vol heb ik problemen bij het beginnen warm of koud zijn, hoewel het altijd begint, wanneer het brandstofniveau is boven dit niveau het begint normaal, foutcodes zijn p1351 p0087 p0093 p3003 die i geloven, zijn alle brandstof gerelateerde, een andere kleine fout …
Wanneer je opwaardering trekken koppelschotel camper, check engine licht zal af en toe Luminate. ODB II-code is p0087. DIC shows “fuel change filter” of motorvermogen wordt verminderd. Brandstoffilter veranderd 5k mijl geleden. Filter getest en binnen specs. Alleen gebeurt er als trekkracht upgrade, maar heeft geen happ …
De motor start gemakkelijk en dan stopt na ongeveer 15 seconden en duurt ongeveer 30 seconden om te beginnen. Het versnelt langzamer, MAXSPEED: ongeveer 100 km / h, verbruikt ongeveer dezelfde hoeveelheid brandstof. Ik verving het brandstoffilter. Errorcode: P0087 geen ander. Suggesties …
?
Peugeot 407 1.6 HDI foutcode p0087 p1113 p0093 alles wat ik gedaan was openbreken een injector unie om een lek nu op te lossen kan niet krijgen gaan ik heb geprobeerd slepen met behulp van eenvoudig te beginnen nog geen vreugde …
p0087 op een 2011 dodge Ram 2500 4×4 6.7 Cummins. Hoe kan ik dit probleem op te lossen …
?
HI, Alle experts hier, er is geen motor brandt in de meter tijdens het rijden. Alleen dat op de recente diensten, tijdens de diagnose, is er een foutcode van P00877B – “de brandstofdruk in het systeem te laag Lekkage of defect zegel wordt gedetecteerd.”. Maar na het wissen van de code en replugin de mach …
?
Meer hulp nodig met een p0087 code
Als u nog steeds hulp nodig heeft de P0087 foutcode, kunt u uw vraag in onze gratis garage forums.
Hulp nodig?
Laat ons uw probleem verhelpen. U bent van harte welkom onze diagnose experts hebben in de meeste gevallen de kennis en kunde om de oorzaak van de foutcode p0087 te vinden en de problemen op te lossen.
Maak een afspraak voor diagnose
"Foutcode definitief verwijderen, DTC Foutcode functie voor p0087 uitschakelen in het ECU"
In het uiterste geval hebben we zelfs de mogelijkheid de specifieke DTC p0087 definitief te verwijderen en de functie van de specifieke foutcode in het ECU uit te schakelen. Alle andere foutcode functies blijven dan gewoon werkzaam ter bescherming van de motor. Dit is wat anders dan het wissen van een foutcode met een diagnose apparaat. Wij hebben de mogelijkheid de functie van de specifieke foutcode definitief te verwijderen waardoor deze ook nooit meer terug komt. Ook noodloop die onstaat op de specifieke foutcode kan zo in de meeste gevallen worden verholpen
Essentiele foutcodes verwijderen wij niet aangezien dit schadelijk kan zijn voor de auto op lange termijn.
Voorbeelden, Het gaat om foutcodes gerelateerd aan:
-klopsensoren,
-distributie timing,
-eerste lambda sensoren voor de catalysator,
-versnellingsbak,
-overboost, underboost
Het verwijderen van deze bovenstaande foutcodes kan desastreuze gevolgen hebben.
We raden aan de mechanische oorzaak te verhelpen in geval van deze specifieke foutcodes.