P0504 Brake Switch “A” / “B” Correlatie
OBD-II Trouble Code Technische beschrijving
Brake Switch A / B Correlatie
Deze diagnostische code (DTC) is een generieke powertrain code, wat betekent dat het van toepassing is op OBD -II uitgeruste voertuigen. Hoewel generieke mogelijk dat de specifieke reparatie stappen variëren, afhankelijk van merk / model.
Wat betekent dat?
De gegevens van uw voertuig powertrain controleren module (PCM) heeft deze P0504 code in reactie op te zetten erkend storing in het remlicht circuit. Het voertuig computermonitoren alle kringen voor afwijkingen zoals gebrek aan spanning of een buiten bereik conditie.
De remlicht wordt gebonden in verschillende circuits die allemaal kunnen leiden tot een gevaarlijke situatie. De remschakelaar zelf bestaat uit twee signaaluitgangen en als er een storing in de schakelaar, wordt gedetecteerd en stelt deze code. Dit is niet een dure propositie in termen van de kosten van het onderdeel of de arbeid die betrokken zijn bij de vervanging. De veiligheid factor vraagt om een reparatie zo snel mogelijk.
Symptomen
Mogelijke oorzaken
Er zijn verschillende componenten van dit circuit, waarvan elk in staat is aantasting van de schakeling voldoende om deze code in te stellen is.
Diagnosestappen &Mogelijke oplossingen
De remlicht wordt onder het dashboard aan de bovenkant van het rempedaal arm. De rem booster tilt het pedaal naar zijn volledig uitgestrekte positie. Het remlicht wordt gemonteerd op een dwarsbalk steunschoor direct achter het rempedaal montagebeugel. De enige methode om de toegang van de schakelaar is om de voorstoel naar achteren te verplaatsen, leg op je rug, en kijk omhoog onder het dashboard. U een beugel huisvesting een schakelaar aan de bovenkant van het rempedaal arm. De schakelaar vier of zes draden.
De schakelaar rust in de steun zodat de activerende staaf in aanraking is met het rempedaal arm wanneer het pedaal wordt volledig uitgetrokken. Op dit punt wordt de schakelaar wordt ingedrukt door het rempedaal arm afsnijden van de stroom. Wanneer het rempedaal wordt ingedrukt, arm strekt de schakelaar aan en activeren van de remlichten. Wanneer het pedaal wordt losgelaten, drukt de arm weer de stang uitschakelen van de remlichten.
Diagnosestappen
Extra Nota p>
Houd er rekening mee dat sommige voertuigen zijn uitgerust met chauffeur kant knie-airbags. Dus wees voorzichtig bij het werken aan airbags.
Hier is de rempedaalschakelaar getoond op een 2011 Ford F-150 strong>
Hulp nodig?
Laat ons uw probleem verhelpen. U bent van harte welkom onze diagnose experts hebben in de meeste gevallen de kennis en kunde om de oorzaak van de foutcode p0504 te vinden en de problemen op te lossen.
Maak een afspraak voor diagnose
"Foutcode definitief verwijderen, DTC Foutcode functie voor p0504 uitschakelen in het ECU"
In het uiterste geval hebben we zelfs de mogelijkheid de specifieke DTC p0504 definitief te verwijderen en de functie van de specifieke foutcode in het ECU uit te schakelen. Alle andere foutcode functies blijven dan gewoon werkzaam ter bescherming van de motor. Dit is wat anders dan het wissen van een foutcode met een diagnose apparaat. Wij hebben de mogelijkheid de functie van de specifieke foutcode definitief te verwijderen waardoor deze ook nooit meer terug komt. Ook noodloop die onstaat op de specifieke foutcode kan zo in de meeste gevallen worden verholpen
Essentiele foutcodes verwijderen wij niet aangezien dit schadelijk kan zijn voor de auto op lange termijn.
Voorbeelden, Het gaat om foutcodes gerelateerd aan:
-klopsensoren,
-distributie timing,
-eerste lambda sensoren voor de catalysator,
-versnellingsbak,
-overboost, underboost
Het verwijderen van deze bovenstaande foutcodes kan desastreuze gevolgen hebben.
We raden aan de mechanische oorzaak te verhelpen in geval van deze specifieke foutcodes.