Home » OBD Codes » P2000-P2099
P2000-P2099
- P20CC Uitlaat nabehandeling Fuel Injector “A” regelprestaties
- P20CD Uitlaat nabehandeling Fuel Injector “A” Controle Circuit Low
- P20CE Uitlaat nabehandeling Fuel Injector “A” Controle Circuit High
- P20CF Uitlaat nabehandeling Fuel Injector “A” Stuck Open
- P20D0 Uitlaat nabehandeling Fuel Injector “A” Stuck Closed
- P20D1 Uitlaat nabehandeling Fuel Injector “B” Controle Circuit / Open
- P20D2 Uitlaat nabehandeling Fuel Injector “B” Controle Prestaties
- P20D3 Uitlaat nabehandeling Fuel Injector “B” Controle Circuit Low
- P20D4 Uitlaat nabehandeling Fuel Injector “B” Controle Circuit High
- P20D5 Uitlaat nabehandeling Fuel Injector “B” Stuck Open
- P20D6 Uitlaat nabehandeling Fuel Injector “B” Stuck Closed
- P20D7 Uitlaat nabehandeling Fuel Supply Controle Circuit / Open
- P20D8 Uitlaat nabehandeling Fuel Supply regelprestaties
- P20D9 Uitlaat nabehandeling Fuel Supply Controle Circuit Low
- P20DA Uitlaat nabehandeling Fuel Supply Controle Circuit High
- P20DB Uitlaat nabehandeling Fuel Supply Controle Stuck Open
- P20DC Uitlaat nabehandeling Fuel Supply Controle Stuck Gesloten
- P20DD Uitlaat nabehandeling brandstofdruksensorsysteem Circuit
- P20DE Uitlaat nabehandeling brandstofdruksensor Circuit Range / performance
- P20DF Uitlaat nabehandeling brandstofdruksensorsysteem Circuit Low
- P20E0 Uitlaat nabehandeling brandstofdruksensorsysteem Circuit High
- P20E1 Uitlaat nabehandeling brandstofdruksensor Circuit Onderbroken / Erratic
- P20E2 uitlaatgastemperatuursensor 1/2 Correlatie Bank 1
- P20E3 uitlaatgastemperatuursensor 1/3 Correlatie Bank 1
- P20E4 uitlaatgastemperatuursensor 2/3 Correlatie Bank 1
- P20E5 uitlaatgastemperatuursensor 1/2 Correlation Bank 2
- P20E6 reductor Injectie Te lage luchtdruk
- P20E7 reductor Injection Luchtdruk te hoog
- P20E8 reductiemiddel te laag
- P20E9 reductor te hoog
- P20EA reductor Control Module Vermogen Relais ontkrachtigd Performance – te vroeg
- P20EB reductor Control Module Vermogen Relais ontkrachtigd Performance – Too Late
- P20EC SCR NOx Catalyst – Over Temperature Bank 1
- P20ED SCR NOx Prealyst – Over Temperature Bank 1
- P20EE SCR NOx Catalyst-efficiëntie onder de drempel Bank 1
- P20EF SCR NOx Pre- Catalyst-efficiëntie onder de drempel Bank 1
- P20F0 SCR NOx Catalyst – Over Temperature Bank 2
- P20F1 SCR NOx Prealyst – Over Temperature Bank 2
- P20F2 SCR NOx Catalyst-efficiëntie onder de drempel Bank 2
- P20F3 SCR NOx Pre- Catalyst-efficiëntie onder de drempel Bank 2
- P20F5 reductant verbruik te hoog
- P20F6 reductor Injection Valve Stuck Open Bank 1 Unit 1
- P20F7 reductor Injection Valve Stuck Open Bank 2 Unit 1
- P20F8 door middel P20FF ISO / SAE Gereserveerd