P0267 Cilinder 3 Injector Circuit Low

OBD-II Trouble Code Technische beschrijving

Cilinder # 3 Injector Circuit Low

Wat betekent dat?

Deze diagnostische code (DTC) is een aandrijflijn generieke code, die betekent dat deze toepassing OBD-II uitgeruste voertuigen. Hoewel generieke mogelijk dat de specifieke reparatie stappen variëren, afhankelijk van merk / model.

Het OBD-foutcode P0267 is een generieke powertrain code voor alle voertuigen. Hoewel de referentie code dezelfde is, kan de reparatieprocedure enigszins variëren met de fabrikant.

Deze code betekent dat de aandrijflijn (PCM) een lage spanning situatie waarin de injector voor de # 3 cilinder in de ontstekingsvolgorde heeft ervaren.

In het kort, deze brandstof injector functioneert niet naar één van een verscheidenheid van redenen. Het is belangrijk om te diagnosticeren en repareren van dit soort problemen zo snel mogelijk.

Wanneer een brandstofinjector storingen, veroorzaakt rimpelingen later, waardoor bedrijfsparameters van de motor veranderen vanwege de gemengde signalen op de PCM.

Als de brandstofinjector spuitpatroon verminderd een arm mengsel resulteert. De rimpel begint. De zuurstof sensor signaleert een arm mengsel met het PCM. In reactie is Richens het brandstofmengsel alle cilinders. Brandstofverbruik lootjes.

De cilinder met de defecte verstuiver veroorzaakt een arm mengsel, dat op zijn beurt een hogere cilinderkop temperatuur leidt tot ontsteking. De knock sensor detecteert de ontploffing, signaleert de PCM die reageert door het vertragen van de timing. Nu is de motor loopt ruw en mist kracht.

Dit is niet het einde van de rimpel effect, maar het weerspiegelt het algemene idee.

Dwarsdoorsnede diagram van een typerende auto-injector (geleverd door WikipedianProlific):

Typical automotive brandstofinjector - doorsnedediagram

symptomen

De symptomen verschijnen voor een P0267 code kunnen omvatten:

  • De check engine lampje gaat branden en de code P0267 zal instellen
  • De motor wordt ruwer dan normaal lopen
  • Een gebrek aan macht
  • Een grote daling in de brandstof economie zal leiden
  • oorzaken

    Mogelijke oorzaken voor deze DTC zijn onder andere:

  • Dirty brandstof injector het leveren van de nummer drie cilinder
  • Defecte injector
  • Plugged brandstof injector
  • Open of kortsluiting in de brandstof injector harnas
  • Losse of gecorrodeerde brandstof injector connector
  • Diagnose / Rep

    algemeen wordt dit soort problemen is ofwel een losse of gecorrodeerde elektrische aansluiting van de injector, een vervuilde injector (vuil of verstopt) of een slechte injector n eeding vervangen.

    45 jaar Ik heb ontdekt dat Slechte elektrische aansluitingen de oorzaak van de elektrische storing het merendeel van de tijd. Ik heb gevonden, maar in weinig gevallen laagspanningsbedrading werd kortgesloten of open is (bij rust gelaten).

    De meeste elektrische problemen werden dynamo verband, aanzet magneetklepbedrading, zuurstofsensor bedrading als gevolg van de nabijheid de uitlaat en batterijgerelateerde. De meeste elektrische werk werd corrigeren door de klant geïnstalleerde items zoals high-power stereo’s en andere onderdelen of onjuist geïnstalleerd.

    De brandstofinjectoren krijgen hun stroom van het brandstofpomprelais. De PCM bedient het relais als de sleutel is ingeschakeld. Dit betekent dat, zolang de toets aan is, de injectoren macht hebben.

    De PCM activeert de injector, door in de grond op de benodigde tijd en de juiste tijd.

  • Controleer de connector van de brandstofinjector. Het is een kunststof connector bevestigd op de injector met een draadklem rond de connector. Trek aan de connector om te zien of het gaat gemakkelijk af. Verwijder de draadklem en trek de stekker van de injector.
  • Controleer de kabelboom connector voor corrosie of weggeconcurreerd kunnen. Zorg ervoor dat de twee bladen zijn niet gebogen in de injector zelf. Elk gebrek corrigeren en toe te passen diëlektrische vet en installeren van de elektrische connector.
  • Start de motor en luister naar de injector om ervoor te zorgen dat het werkt. Gebruik een lange schroevendraaier om de injector en het handvat om je oor en je kunt duidelijk horen. Als het niet is het maken van een zeer hoorbare ‘klikken’ noise, heeft ofwel geen elektrische stroom naar het of het is mislukt.
  • Als het niet klikken, trekt de stekker van de injector en controleer kracht met een voltmeter. Nr krachtmiddelen de bedrading naar de brandstofpomp relais in gebreke of een losse verbinding. Als het vermogen heeft probe beide uiteinden van de kabelboomconnector en als de PCM injector driver werkt, zal de voltmeter snelle pulsen geven. Als pulsen worden gezien, vervang de injector.
  • Als de injector actief was, dan is ofwel aangesloten of vuil. Poging om het eerst te reinigen. De kit om de injectoren spoelen is goedkoop en zal aan de resterende injectoren, eventueel voorkomen van een recidief. Als de spoelen niet in slaagt om het probleem op te lossen, de injector moet worden vervangen.
  • Online kopen of van een auto-onderdelen op te slaan een ” direct ” injector spoelen kit. Het zal bestaan ​​uit een fles hogedruk-injector reiniger en een slang met een uiteinde van de injector schonere fles draad op.

  • Trek de zekering naar de brandstofpomp.
  • Start het voertuig en laat het draaien tot hij sterft door gebrek aan brandstof.
  • Verwijder en sluit de brandstofretourleiding aan de brandstofdrukregelaar. Dit is om te voorkomen dat de reiniger uit terug te keren naar de brandstoftank.
  • Verwijder de Schrader klep in de brandstofrail testpoort. Installeer de flush kit brandstof lijn om deze test poort. Rijg de hogedruk-brandstofinspuitsysteem schonere fles op de flush kit brandstofleiding.
  • Start de motor en laat deze lopen totdat hij zonder brandstof. Het zal worden uitgevoerd op de schonere fles alleen.
  • Als de motor wordt gestopt, schakelen de sleutel uit en verwijder de spoelen kit lijn en vervang het Schraderventiel. Installeer de zekering brandstofpomp.
  • Het beste of niets

    Alle aanpassingen worden gedaan op de testbank. Bij CHIPTUNERS bieden we de hoogste kwaliteit die haalbaar is in de auto-tuning-industrie.

    Veilig en betrouwbaar

    We behandelen elke auto alsof hij van onszelf is. Bij alle afstellingen houden we rekening met marge van veiligheid voor uw onderdelen.

    Eerlijk advies

    Wij houden van mensen en willen eerlijk zaken doen. Wij zullen al onze klanten eerlijk advies geven en staan altijd open voor hulp.

    Hulp nodig?

    Laat ons uw probleem oplossen
    U bent van harte welkom, onze diagnostische experts hebben in de meeste gevallen de kennis en vaardigheden om de oorzaak van de problemen te vinden en op te lossen.
    Als er geen sprake is van een daadwerkelijk mechanisch probleem, kunnen we deze specifieke foutcode uit de ECU verwijderen. Dit bieden we alleen aan voor niet-essentiële foutcodes.
    Laten we het
    p0267
    foutcodeprobleem oplossen
    Essentiele foutcodes verwijderen wij niet aangezien dit schadelijk kan zijn voor de auto op lange termijn.
    Voorbeelden, Het gaat om foutcodes gerelateerd aan:
    Het verwijderen van deze bovenstaande foutcodes kan desastreuze gevolgen hebben. We raden aan de mechanische oorzaak te verhelpen in geval van deze specifieke foutcodes.
    Maak een afspraak voor definitieve verwijdering van
    p0267

    PRIJS VANAF 180 EURO

    Direct contact via WhatsApp of e-mail

    Waar woon je in de buurt?

    Adres

    Nieuweweg 204-B, 6603 BV Wijchen (Nijmegen)

    Adres

    Laan van Ambacht 1-3, 2631 RJ Nootdorp